Jak rychle vrátit zboží? A co s reklamací?
Nevybrali jste to správné zboží? Chcete ho vrátit? V dnešním článku Vám ukážeme, jak je to jednoduché.
Dodržujte náš jednoduchý postup pro standardní zásilky:
1. Kontaktujte nás na emailu: info@luxo.cz nebo telefonicky +420 775 943 947
2. Sdělíme Vám heslo do Zásilkovny
3. Vyplňte formulář pro vrácení zásilek a zabalte zásilku. Formulář najdete zde.
4. Balíček odneste a nahlaste heslo obsluze v Zásilkovně
Pozn. Vyberte Zásilkovnu, která zároveň výdajním místem
5. A to je všechno.
V případě nadměrných zásilek zajístíme bezplatnou odvoz, stačí nás opět kontaktovat.
VY NIC NEPLATÍTE, MY VŠECHNO ZAŘÍDÍME!
V jakém případě mohu vrátit zboží?
- 14 dní od doručení zboží zakoupeného přes náš e-shop
- zboží není poškozeno
- zboží je zabaleno v původním nepoškozeném obalu
Co dělat, pokud přijde zboží poničené?
- neprodleně nás kontaktujte o stavu poškození zásilky, maximálně do 24 hodin
- pokud byl sepsán Zápis o škodě s přepravní společností, zašlete nám ho
- zásilku nafoťte, pro uznání reklamace jsou fotografie nezbytnou součástí
Co dělat, pokud chcete reklamovat zboží?
- kontaktujte nás, následně Vás budeme informovat ohledně dalšího postupu
Nakupujte s DOPRAVOU ZDARMA nad 800,-Kč!
Váš tým LUXO.cz