V období od 23. prosince 2024 do 6. ledna 2025 budou naše kanceláře a sklad uzavřeny. V tomto období může dojít k prodloužení termínu dodání zboží.

Jak rychle vrátit zboží? A co s reklamací?

Nevybrali jste to správné zboží? Chcete ho vrátit? V dnešním článku Vám ukážeme, jak je to jednoduché.

Návrh bez názvu(1)

Dodržujte náš jednoduchý postup pro standardní zásilky:

1. Kontaktujte nás na emailu: info@luxo.cz nebo telefonicky +420 775 943 947  

2. Sdělíme Vám heslo do Zásilkovny

3. Vyplňte formulář pro vrácení zásilek a zabalte zásilku. Formulář najdete zde.

4. Balíček odneste a nahlaste heslo obsluze v Zásilkovně

    Pozn. Vyberte Zásilkovnu, která zároveň výdajním místem

5. A to je všechno.

V případě nadměrných zásilek zajístíme bezplatnou odvoz, stačí nás opět kontaktovat.

Návrh bez názvu(5)VY NIC NEPLATÍTE, MY VŠECHNO ZAŘÍDÍME!

V jakém případě mohu vrátit zboží?

  • 14 dní od doručení zboží zakoupeného přes náš e-shop
  • zboží není poškozeno
  • zboží je zabaleno v původním nepoškozeném obalu

Co dělat, pokud přijde zboží poničené?

  • neprodleně nás kontaktujte o stavu poškození zásilky, maximálně do 24 hodin
  • pokud byl sepsán Zápis o škodě s přepravní společností, zašlete nám ho
  • zásilku nafoťte, pro uznání reklamace jsou fotografie nezbytnou součástí

Co dělat, pokud chcete reklamovat zboží?

  • kontaktujte nás, následně Vás budeme informovat ohledně dalšího postupu

 Služby LUXO - facebook příspěvek(1)

Nakupujte s DOPRAVOU ZDARMA nad 800,-Kč!

Váš tým LUXO.cz